Błąd uruchamiana Adobe Flash Professional – rozwiązanie!
Z serii : Z ŻYCIA WZIĘTE, odcinek szósty, o tytule ‚Flash’! Czyli jak rozwiązać problem z błędem w czasie uruchamiana Adobe Flash Professional.
Problem: podczas uruchamiania program Adobe Flash Professional zalicza crush, pokazuje się okienko błędu Windows i nie można w żaden sposób uruchomić programu. Błąd w podglądzie zdarzeń wygląda tak: „Aplikacja powodująca błąd flash.exe, wersja 11.5.2.349, moduł powodujący błąd ntdll.dll, wersja 5.1.2600.6055, adres błędu 0x00011689.”
Prawdopodobnie numery błędu i nazwa modułu powodującego ten błąd mogą się różnić.
Występowanie: w tym przypadku problem występuje w wersji Adobe Flash Professional CS5.5 z zainstalowanymi dostępnymi łatkami, w zasadzie z łatkami czy bez problem występuje. Platforma na której zdarzenie występuje to Windows XP Professional SP3, ale nie wykluczam, że może także występować w Windows Vista / 7 / 8.
Przyczyna: sposób rozwiązania problemu wskazuje na jakieś błędy zapisu konfiguracji Flasha
Rozwiązanie: należy usunąć katalog konfiguracyjny programu Flash.
Dla Windowsa XP (jeśli mamy system na dysku C) wchodzimy kolejno: Mój Komputer -> dysk C -> Documents and Settings -> [NAZWA UŻYTKOWNIKA] -> Ustawienia lokalne -> Dane aplikacji -> Adobe, tutaj odnajdujemy katalog o nazwie ‚Flash 5.5’ (lub podobnie się nazywający) i go kasujemy. Flash powinien się uruchamiać bez problemu.
W przypadku Windows Vista / 7 klikamy Start -> wpisujemy ‚%appdata%’, enter -> znajdujemy katalog Adobe -> odnajdujemy katalog o nazwie ‚Flash 5.5’ (lub podobnie się nazywający) i go kasujemy.