Tekst alternatywny

Logowanie usługi profilów użytkowników nie powiodło się.

Napisano 20 września 2015 | 23 komentarze

 

Logowanie usługi profilów użytkowników nie powiodło się. Nie można załadować profilu użytkownika.Czasami w czasie logowania do Windowsa naszym oczom ukazuje się piękny komunikat „Logowanie usługi profilów użytkowników nie powiodło się. Nie można załadować profilu użytkownika” i zostaje załadowany profil tymczasowy. Brak skrótów, dokumentów może przerazić, ale spokojnie w ciągu kilku minut możemy profil odzyskać.

 

 

Logowanie usługi profilów użytkowników nie powiodło się. Nie można załadować profilu użytkownika.

Po pierwsze i najważniejsze nie należy wpadać w panikę, wszystkie wasze pliki są bezpieczne na komputerze, należy tylko odzyskać nad nimi kontrolę. Sposób postępowania, który prezentuje jest skuteczny w większości przypadków i trzeba go zawsze na początku wypróbować. Jeśli nie odniesie skutku pozostaje nam założenie nowego profilu i kopiowanie danych.

Konieczne jest dostanie się do rejestru danego komputera, dlatego musimy zalogować się na jakieś inne konto z uprawnieniami lub ewentualnie w trybie awaryjnym.

Uruchamiamy edytor rejestru, czyli start->wpisujemy regedit-> enter, można też win+r->wpisujemy regedit->enter. Rozwijając kolejne gałęzie drzewka należy odszukać:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList

regedit

 

Każdy klucz wewnątrz ‚ProfileList’ określa jeden profil użytkownika. Poszukiwany przez nas profil powinien występować na tej liście dwa razy, w tym raz z rozszerzeniem .bak na końcu.

lista profili

 

Możemy się upewnić czy to jest na pewno nasz profil, jeśli po lewej stronie zaznaczymy klucz z rozszerzeniem .bak (2) to po prawej stronie w kluczu oznaczonym ‚ProfileImagePath’ powinna być pełna ścieżka do folderu na dysku twardym, w którym znajduje się nasz profil. Ostatni katalog to po prostu nasza nazwa logowania.

sprawdz login i sciezke

 

Musimy zmienić zmienić nazwę profilu bez rozszerzenia .bak (1) na jakąś inną w związku z tym klikamy na nim prawym przyciskiem myszy i wybieramy ‚Zmień nazwę’, na końcu dopisujemy np.: .old. Następnie zmieniamy nazwę klucza z dopiskiem .bak (2) tak aby te cztery ostatnie znaki (.bak) usunąć.

profile po zmianieNa powyższym zdjęciu widać, że zostały zamienione nazwy.

Będąc na kluczu z którego usuneliśmy dopisek .bak (2) musimy jeszcze przeedytować dwa klucze po prawej stronie, robimy to poprzez dwukrotne kliknięcie. Pierwszy to ‚RefCount’, w polu wartości wpisujemy zero i zatwierdzamy.

rejestr refcount

 

Następnie robimy to samo z kluczem ‚State’, także wstawiając zero.

rejestr State

 

Zamykamy edytor rejestru i restartujemy komputer. Jeśli wszystko się powidło to po logowaniu powinniście zobaczyć swój pulpit i dokumenty. Jeśli nie to pozostaje założenie nowego profilu i kopiowanie do niego plików.

Powodzenia.

 

Jeżeli Ci pomogłem udostępnij: Share on Facebook
Facebook
13Share on Google+
Google+
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
0Share on LinkedIn
Linkedin
Print this page
Print
Kategorie : profil, windows
Tagi : ,
Autor:

Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w walce z codziennymi problemami użytkowników komputerów zarówno biznesowych jak i prywatnych.

23 Comments on “Logowanie usługi profilów użytkowników nie powiodło się.

Dodaj komentarz

Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak przenieść kontakty z Androida do Iphona.

Kolejny film z serii 'przenoszenie kontaktów', tym razem pokazuje jak przenieść kontakty z Androida do Iphona w szybki sposób. Rozwiązanie...

Zamknij